недеља, 1. мај 2016.

BEZGLUTENSKI OSMEH (čizz) za moju ....Rozu

Ima jedna osoba koja nije dugo u mom životu ali kao da je samnom od malena...
Znate ono kad se duše sretnu a osobe se pronadju i sa njima možes sve i da plačeš i da se smeješ i da budeš lud i direktan i svoj i ne svoj ;P ma sa njima možes sve...E takva je moja Ana...
Ali kao i svaki drugačiji ljudi i ona je drugačijaaaa po mnogo čemu dobrom i po nečemu malo nezgodnom, ona je bezglutenac, tj zbog svog zdravlja mora da bude na bezglutenskoj ishrani...
I mogu vam reći stavila me je u rebus...Ja obožavam i da spremam i da ručkam,i da dragim ljudima činim plezir ugadjajući im praveći im slatkiše i slaniše, a za ljude koji su na gluten free ishrani to je stvarno nauka...mnogo toga se ne sme, malo toga se sme, počela sam zbog nje da zadjem malo dublje u tu tematiku i čeka me puno učenja i punoooo posla tj prakse.
Dugo se nisam usudjivala da probam, jer morate paziti ne samo na sastojke-što je osnovno, ali i na posudje u kom mutite, spremate...sve to mora biti čisto, odvojeno za njih, ne kontaminirano...kažem vam nauka. ALI ZA VREDNE LJUDE VALJA SE I MALO POTRUDITI...ZATO KOZO ROZO VOLIM TE I  TEK SMO POČELE ;)...a svim ljudima na ovom režimu samo hrabro i polako, stvarno je ozbiljna stvar...Izvolite jedan receptić, biće ih još i uživajte u slatkom trenutku...

BEZGLUTENSKA ČIZKEJK TORTICA

KORA:

  • bezglutenski kakao keks sa prosom  Aleksandrija 
  • 125 gr putera ili margarina gluten free
  • 2 kašičice pune meda 
Keks samleti, puter umutiti sa medom, dodati keks sve sjediniti i utisnuti u kalup...ja sam koristila mali prečnik 15 za tortice

BELI FIL:
  • BG Šlag krem Polimark 200 ml
  • 1 mileram isto bg
  • i želatin Dr Oetker (želatin staviti u pola šoljice vode 10 minuta ranije da nabubri, pola koristiti u ovom filu , a pola u voćnom)
sve umutiti i staviti u kalup pa u frižider

VOĆNI FIL:
  • uzmite voće na kojem piše sastav da ne sadrži gluten ili sveže voće, ja sam koristila Crveni mix  All Fresco HoReCa (malina, višnja, jagoda, crvena ribizla)
  • otopiti i malko skuvati sa kašičicom meda kao zasladjivač (mi imamo čist i proveren med od ujaka Raše -Pčelinjak Jevtić) i znamo da je pravi 
  • i pola želatina dodati u još toplo voće da se istopi...čekati da se dobro ohladi pre nego što sipate preko prethodnog fila
Sve neka vam odleži celu noć u frižideru i sutra možete uživati sami ili uz kaficu sa dragim ljudima.
Prijatno vam bilo








Нема коментара:

Постави коментар