субота, 29. август 2015.

Čizz kejk posebno za Ivu :) i sve kojima pravi

Za sve one koji su kao ja mislili da torta sa sirom ne može da bude lepa, pa sir je slan pobogu.....
Prvi čiz sam napravila pre 7 godina i od tada je redovan na nasim nekim malim slavljima , čak smo ga i umesto rodjendanskih torti pravili. Moja verzija je malo laksa i neznija jer ja ne stavljam mladi sir kao sto ide, oblikovala sam ga po nasem ukusu i željama. Probajte, nećete se pokajati, osim sto ćete se možda kao mi i svi ostali koji su probali , navući na njega :) jer ko jednom proba....:) ima uvek čizzzzzz

Prvi sloj ili KORA:

  • 1/2 Dijamant margarina (koristim srebrni) umutiti sa malo prah šećera
  • 3 supene kašike meda (najlepše bagremov ali može i livadski)
  • 300 gr mlevenog keksa, ja koristim Zlatni pek ili Bevitu
sve to lepo umutite i utisnete u okrugli kalup prečnika 26cm, sa okvirom koji se skida i koji je obložen na dnu pek papirom i sklonite u frižider dok pravite sledeću koru

Drugi sloj:
  • 1 slatku pavlaku 500ml Megle umutiti
  • dodati mileram Biser svetlo plavi poklopac(najmasniji je i najukusniji za čiz)
  • u to dodati želatin koji ste prethodno potopili u malo hladne vode i ostavili da nabubri(to uradite pre pocetka pripreme sa dva želatina u dve čaše), sada ga istopite malo na blagoj jačini ringle i sipajte u smesu polako dok mutite mikserom
drugi fil naneti preko prve kore sa keksom, izravnati lepo i vratiti u frižider

Treći sloj:
  • voće (mix crveno voće Frikom ili letnji mix iz maxija ili samo jagode ili bobičasto voće, moja Iva je pravila i samo sa višnjama). Rastopiti ili skuvati ako je sveže u 1 čaši vode sa 3 supene kašike šećera...dok ne počne da vri, onda dodati onaj drugi želatin što ste na početku stavili u čašu sa vodom da nabubri, kuvati dok se želatin ne rastopi par minuta i ostaviti da se prohladi.
Tek kada se dovoljno ohladi sipati odozgo i staviti u frižider da prenoći ili bar jedno 5h pre služenja.

Nije potrebno nikakvo ukrašavanje jer je gornji sloj sa voćem i sam za sebe lep i dekorativan...ja sam ga pravila puno puta što ćete videti iz priloženih slika i sa crvenim voćem i samo sa jagodama i sa bobičastim voćem.... UŽIVAJTE I ČIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ








Нема коментара:

Постави коментар