четвртак, 3. септембар 2015.

Američke palačinke...znam znam naše su najbolje, ali...

Zašto Američke kad su Srpske super i lako se prave ...a i kako pić-poć palačinka može biti dobra (pa šta tu ima da se pojede govorila je Vojvodjanka u meni koja pojede tri palačinke da ne trepne, a ponaročito onu prvu masnu i debelu sa sve nezdravim belim šećerom)...a onda sam skinula recept sa neta i otisla u kuhinju i mogu vam reći veoooooma su dobre, a i deci su se svidele jakooo...
Probajte pa proverite ako ste neverni Toma kao i ja ;)......PRIJATNO i polako male su al jake :)

Recept:

  • 1 jaje
  • 3/4 kašičice soli
  • 1-1,5 šolja mleka, videćete koliko tačno kad zamutite prvo sipajte 1 celu pa dodajte ako zatreba
  • 3 supene kašike putera (otopite u šerpici, prohladite malo, pa onda dodajte smesi)
  • 3 kašike šećera
  • 1-2 šolje brašna (opet ćete morati da dozirate)
  • 1 prašak za pecivo
od sastojaka umutite gušće testo onako da stoji ne retko kao za naše palačinke...sipate kutlačom na sredinu tiganja i ona će se polako raširiti, kad krenu da se pojavljuju balončići vreme je da je okrenete...

Filujte po želji, ja sam domaćim dzemom od jagoda, druge sam kremom i orasima ili lešnicima....





Нема коментара:

Постави коментар